Fyzioterapie

Přístrojová lymfodrenáž

Vloženo: 8. září 2021 v 22:08

Trápí Vás unavené nohy? Otékají nebo jsou po celém dni prostě jen těžké? Přesně pro Vás je přístrojová lymfodrenáž. Samozřejmě jsou mé služby certifikovaného lymfoterapeuta určené také Vám, kteří se důsledkem vážné nemoci, operace nebo úrazu potýkáte s trvalým lymfedémem. A nebo Vás třeba trápí jen celulitida? I Vy jste u mě vítáni.

Palaščák pelvic aproach

Vloženo: 8. září 2021 v 13:28

Novinky v urogynekologické fyzioterapii , léčba dysfunkce svalů pánevního dna. Žijte opět naplno, zbavte se inkontinence, bolesti a nepohody.

Metoda L.Mojžíšové

Vloženo: 8. září 2021 v 12:48

Ludmila Mojžíšová byla terapeutka, zabývající se bolestmi páteře a léčbou neplodnosti. Její metoda kombinuje reflexně terapeutické metody (myofasciální techniky a měkké techniky, akupresura, masáž reflexních zón, manipulace a mobilizace, korekce chybného postavení hlavy, trupu a končetin). Využívá se nejenom při léčbě funkční neplodnosti u žen, ale také u bolestí zad, blokád žeber a ostatních vertebrogenních obtíží.

Duflex

Vloženo: 30. srpna 2021 v 9:36

Naše zdraví začíná u zdraví našich nohou. Dopřejme jim lehký krok a zdravou chůzi.

Ergonomie

Vloženo: 30. srpna 2021 v 9:15

Ergonomie pracoviště je obor, který má za úkol přizpůsobit pracoviště fyzickým a duševním potřebám člověka. Úzce souvisí s bezpečností a ochranou zdraví člověka při práci.

Chronické bolesti

Vloženo: 29. srpna 2021 v 23:04

Koho z nás někdy nebolela záda, hlava, ruce nebo nohy. Mnoho z nás je nuceno s bolestí ráno vstávat i večer uléhat. Individuální a cílená fyzioterapie je schopna Vám od bolesti ulevit nebo ji alespoň zmírnit. Stačí se do toho pustit a nejlépe hned teď.

Po úraze, operaci

Vloženo: 29. srpna 2021 v 22:41

Každý z nás se chce po úraze, operaci nebo při jiném akutním problému dostat zpět ke svému normálnímu životu. Chce se vrátit do práce, ke svým koníčkům a sportu. Je zde důležitá časná a cílená fyzioterapie.

Lymfoterapie

Vloženo: 27. srpna 2021 v 22:56

Lymfoterapie je léčebná metoda, která urychluje tok lymfy mízním řečištěm a podporuje tak látkovou výměnu organismu. Podporuje vyplavování odpadních látek z těla, a tím detoxikuje tělo.

Svaly pánevního dna

Vloženo: 27. srpna 2021 v 22:16

Málokdo ví, že správně fungující pánevní dno obstarává řadu životních funkcí. V prvé řadě přímo ovlivňuje činnost močových cest, dále se podílí na fungování opěrného systému a umožňuje nám chůzi. Proto je o něj třeba dobře pečovat, neboť jeho oslabení je příčinou řady zdravotních potíží.

Ceník poskytovaných služeb

Vloženo: 23. srpna 2021 v 19:43