Metoda L.Mojžíšové

• Mgr. Eva Jelínková

Vloženo: 8. září 2021 v 12:48

Speciální manuální technika, která vede k následnému odstranění chybných strukturálních a funkčních změn na pohybovém systému.

Metoda kombpelvic-health.jpginuje reflexně terapeutické metody (myofasciální techniky a měkké techniky, akupresura, masáž reflexních zón, manipulace a mobilizace, korekce chybného postavení hlavy, trupu a končetin).

Ludmila Mojžíšová byla terapeutka, zabývající se bolestmi páteře a léčbou neplodnosti. Svou léčbu zprvu aplikovala na sportovce v rámci svého působení na Fakultě tělesné výchovy a sportu. Později vyvinula vlastní metodu spočívající ve specifických cvicích, mobilizaci žeber a také uvolňování kostrče přes konečník. Léčila také mnoho žen s bolestmi zad, hlavy a s nepravidelným bolestivým menstruačním cyklem. Řadě pacientek, léčených zprvu pro pohybové potíže, se podařilo otěhotnět, ačkoliv předtím byly dlouze a bezvýsledně léčeny pro neplodnost. Zjištěním, že její terapie napomáhá léčit funkční sterilitu začala spolupracovat s gynekologem prof. Evženem Čechem.

Vlastní terapii předchází podrobné vyšetření pohybového systému klientky, vyšetřujeimg_5f9d0ccfd0c41-780x470.jpgme jak statický stoj, leh na zádech a na břiše, tak také některé vybrané pohybové stereotypy. Zhodnotím postavení žeber, pánve, SI kloubů, funkci svalů pánevního dna. Následně zahájíme nácvik domácí cvičební jednotky.

Při druhé návštěvě již ošetřuji svaly pánevního dna, SI klouby, bederní páteř a blokády žeber, a to podle aktuánlího stavu a přítomných blokád kloubů.  Pokračování terapie je pak závislé na akutálním zdravotním stavu pacientky.

ppa-logo-sticky@2x.png   1580683718-5.png   stažený soubor.png   logo (1).png

Více informací